3 sėkmingos turinio rinkodaros strategijos

Vartotojų skaičius internete kasmet nepaliaujamai kyla, todėl neatsitiktinai dauguma sėkmingų organizacijų skiria vis didesnę savo laiko dalį turinio rinkodarai.

Turinio rinkodara yra planuotas kokybiško turinio kūrimas bei jo priežiūra, siekiant pritraukti naujų klientų ir tuo pačiu paskatinti juos tapti potencialiais pirkėjais.

Sėkmingos tarptautinės organizacijos įvairiais būdais išnaudoja turinį, kuriuo norima pritraukti, edukuoti ir įkvėpti potencialų klientą. Tinkamu būdu suformuota bei išreikšta turinio rinkodaros strategija padeda stiprinti prekės ženklo žinomumą, tobulina įmonės padėtį  paieškos sistemų optimizacijoje  (SEO) ir tuo pačiu praturtina organizacija naujų potencialių klientų ratu.

Pagrindinės turinio rinkodaros rūšys yra socialinės medijos, infografikų, tinklaraščio, tinklalaidžių, vaizdo įrašų ir mokamų reklamų turinio rinkodara. Į jūsų turinio rinkodaros strategiją gali būti įtrauktos kelios ar viena iš turinio rinkodaros rūšių.

Siekdami įvertinti turinio rinkodaros svarbą apžvelkime keletą sėkmingų pavyzdžių.

 

„Amazon“ pristatymo į garažą paslauga

Pasaulyje plačiai žinoma elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ neseniai pristatė inovatyvią papildomą paslaugą. 

Dabar vietiniam „Amazon“ kurjeriui vartotojai turi galimybę pateikti skaitmeninį raktą nuo savo garažo durų, tokiu būdu organizacija užtikrina, jog siuntinys bus saugiai pristatytas į jūsų namus net jei ir pats vartotojas nepasitiks kurjerio prie durų. 

Toks sprendimas yra puikus išsigelbėjimas tiems, kurie nebūna namuose standartinėmis pristatymo valandomis ir baiminasi galimų vagysčių.

 

Ši nauja „Amazon“ paslauga pritraukė ne vieną naują vartotoją, kadangi šiuolaikiniame pasaulyje žmonės baiminasi  įleisti nepažįstamuosius į savo namus. 

Vis dėlto ,,Amazon’’ organizacija ilgą laiką nuosekliai studijavo savo vartotojų elgseną ir psichologiją, jog pranoktų kiekvieno kliento nustatytus lūkesčius.

„Amazon“ taip pat sukūrė patrauklią vaizdo rinkodaros kampaniją panaudodama subtilius psichologijos atspalvius. Pavyzdžiui, garažai yra „sužmoginami“, jie turi dideles akis ir kalbasi tarpusavyje lyg šie būtų kaimynai. Taip organizacija skleidžia žinią, jog jie teikia pirmenybę klientų lūkesčiams ir jiems rūpi jų namai bei saugomas turtas. 

Tokiu būdu vartotojams suteikiama paslauga užtikrinti, jog jų siunta būtų pristatyta laiku ir be papildomų pavojų.

Tai yra puikus turinio rinkodaros pavyzdys, nes yra pabrėžiama klientui iškilusi problema bei pasiūloma alternatyva jai spręsti.

 

„Indeed“ kompanijos reklama „Nauja pradžia“

„Indeed“ kompanijos reklamoje paliečiamos jautrios bei šiuolaikinei visuomenei aktualios temos. 

Ši organizacijos reklama yra puikus turinio rinkodaros pavyzdys, kaip reikėtų deramai išreikšti poziciją visuomenei aktualiu klausimu. 

„Indeed” reklama „Nauja pradžia“ suteikia vartotojams galimybę sužinoti, kad organizacija yra platforma, kuria vartotojai gali pasitikėti darbo atrankų metu.

Reklamos metu vaizduojamas translytis vyras, kuris nekantriai ruošiasi darbo pokalbiui. Pokalbio metu atrankos specialistui paklausus, kaip atstovas save įvardija, vyriškis natūraliai atsako, jog trečiąja lytimi.

Reklamos turinys yra jautrus ir emocionalus šių laikų auditorijai dėl pasaulyje vyraujančių problemų. „Indeed“ pabrėžia, jog jiems rūpi kiekvienas vartotojas bei stengiasi atkreipti visų dėmesį į aktualią temą su subtiliu jautrumu, kuris yra iš anksto apgalvotas. 

Tokiu būdu „Indeed“ organizacija dar kartą pabrėžia savo prekės ženklą rinkoje kaip vieną iš lyderių, kadangi sugeba paliesti bei apeliuoti į pasaulines problemas iškilusias tarp jų vartotojų.

Šiais laikais yra svarbu ne tik tinkamai pozicionuoti savo prekės ženklą, stiprinti įmonės įvaizdį, bet ir kalbėti visuomenei jautriomis bei aktualiomis temomis ir skatinti pokyčius.

 

Tinklaraščio „For Entrepreneurs“ sėkmė

Tinklaraščiai yra galingas ir plačiai naudojamas turinio rinkodaros įrankis, kuris suteikia erdvės kūrybiškumui pagal organizacijos išsikeltą tikslą bei pabrėžtą temą. 

Rašydamos tinklaraštį įvairios organizacijos turi galimybę reklamuoti vidinį ar išorinį turinį ir tinklaraščio įrašus pasitelkdami nuorodas, pridėdami socialinių tinklų pasidalinimo mygtukus ar įtraukdami produktų informaciją. 

Kaip sėkmingo turinio rinkodaros pavyzdį galime laikyti „For Entrepreneurs“ tinklaraštį. Šis tinklaraštis yra vienas iš geriausių „SaaS“ industrijoje, skirtas esamiems ar būsimiems verslininkams. Jame pateikiama įvairovė verslo auginimo aspektų aktualių šiais laikais bei gausu naudingo ir nemokamo turinio. 

„For Entrepreneurs“ tinklaraštyje rasite išsamią informaciją pardavimų ir rinkodaros, startuolių, verslo modelių ir kitomis temomis.

 

 

Kiekviena tema tinklaraštyje yra pritaikyta Google paieškai – parinkti aktualūs raktažodžiai, tinkamai formatuotas tekstas, t.y. atlikti SEO namų darbai.

Tinklaraštis siekia savo įrašais privilioti naršytojus organinėje paieškoje pagal raktažodžius, kurie yra aktualūs „For Entrepreneurs“ auditorijai – SaaS verslo modelio rinkodaros specialistams ir vadovams.

Laikui bėgant svetainė plėtėsi, tuo pačiu didėjo straipsnių kiekis ir jų matomumas. Tokiu būdu per straipsnių sklaidą šis tinklaraštis tapo vienu iš lyderių savo rinkoje ir sulaukia šimtų tūkstančių sesijų per mėnesį Google paieškoje.

Kokia „For Entrepreneurs“ sėkmės priežastis? Svarbiausia – pažinoti savo auditoriją. 

Tinklaraščio įkūrėjas D. Skok žino, kad jo siekiama auditorija – rinkodaros specialistai ir verslininkai. Dėl šios priežasties tekstai svetainėje yra išsamūs, nevengiama techninių terminų bei kalbėti apie rinkodaros modelius. Nors įprasta girdėti patarimą, kad reikia vengti sudėtingų frazių, bet D. Skok šiuo patarimu aklai nesivadovauja, nes pažįsta savo auditoriją. Todėl jis nebijo gilintis į sud

D. Skok talpinamų temų pavyzdžiai:

Artico įžvalgos

Apibendrinus, galima pasimokyti iš kiekvienos patirties:

  • „Amazon“ kaupia galybę duomenų apie savo klientus ir žino jų problemas. Tačiau, drąsiems sprendimams įgyvendinti reikia idėją perteikti „žmogiškai“, pavyzdžiui, per šmaikščius video turinio sprendimus.
  • „Indeed“ supranta, kad socialinės problemos yra aktualios jų klientams. Šiais laikais vartotojai rinkdamiesi savo mėgstamiausius prekės ženklus kreipia dėmesį ir į įmonės poziciją dėl socialinių problemų. Platforma sugeba išreikšti savo poziciją drąsia žinute, kurią palaiko ir jų klientai bei visuomenė.
  • „For Entrepreneurs“ pažįsta savo auditoriją ir nebijo kalbėti ekspertiškai – naudoti rinkodaros modelius, techninius terminus ir verslo teoriją. Tinklaraštis aktyviai dirba su SEO. Pasirinktos straipsnių temos patrauklios ne tik jų auditorijai, bet ir aktyviai ieškomos „Google“ paieškos sistemoje.

 

Jeigu jums taip pat aktuali turinio rinkodara ir norite sužinoti, kaip užsisakyti turinį paprasčiau – susipažinkite su Artico. Užsisakykite tekstus svetainėms vos keliais paspaudimais. Skaityti plačiau.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Turinys dabar pasiekiamas keliais paspaudimais.

Patikėkite savo turinio rašymą Artico ir mėgaukitės kokybiško turinio teikiamais rezultatais.